Quen somos

Somos un pequeno grupo de persoas da comarca de Compostela cun nexo común, a súa paixón pola arte rupestre e a súa divulgación e protección no espazo natural que a rodea. Só valorando o noso patrimonio cultural e amosando a nosa veciñanza os tesouros que se agochan nos nosos montes poderemos protexer e xestionar de xeito responsable un recurso limitado que as xeracións futuras merecen coñecer.

O noso nome provén dun deses espazos máxicos que figuran aínda ocultos, pero que agardemos que en pouco tempo non só os membros do noso pequeno colectivo coñezan.

19 de octubre de 1949. Voy a ver la piedra. Está desecha. En una peña próxima descubro un círculo muy desvanecido. El sitio se llama “Pedra do encanto”, As Lamas, Monte de Fraiz, parroquia de Villestro. Los rapaces decían que eran tixolas (sartenes). Cuando estaban metiendo los grillos para partirla, el trabajo era penoso y el dueño (R. Adrán) dijo: O encanto da pedra fai forza para fóra.

Diario de Ramón Sobrino Lorenzo-Ruza (1915 – 1959)